Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Honey - 31 augusti 2009 14:38


Sisådär 16 timmars sömn, jepp like a new person! Behövde verkligen. Lika mycket som jag behöver 5 miljoner på kontot, lite mindre röv och större pattar. Lite mod att sticka upp en spade i röven på dem som förtjänar de och sätta min något mindre röv på ett plan till Florida. Satsa allt på spel vinna det 5 dubbla och bara leva gott till pengarna e slut, pattarna hänger och minnet börjar vekna. Då ska jag självdö.


Nej jag vill inte utbilda mig, skaffa ett svenssonjobb inom kommunen. Skaffa rätt summa barn och gifta mig med en medellång bilförsäljare. Inte idag.


You cant touch me today, sweet.


Dags att boka en biljett och skippa alla mejl, blogg och sms kontakt. Dags för äkta umgänge och jag behöver verkligen andas din luft. Samla nya krafter och bli av med gammalt. Jag behöver se på världen med våra ögon en stund. När?


One way - my highway.


Tjing feta och tunna, unga och gamla. /m 

Ovido - Quiz & Flashcards